SAA è RCM Cert in Australia è Nova Zelanda

breve introduzione

I prudutti elettrici spediti in Australia devenu esse conformi à i requisiti di a sicurezza elettrica è a cumpatibilità elettromagnetica, per certi prudutti anu ancu esse conformi à i requisiti di u cunsumu energeticu australianu MEPS in Australia, u sistema di rispunsabilità di a sicurezza elettrica di un sistema di valutazione qualificata per u statu o u conte. i corpi di certificazione secondu u pianu di appruvazioni di certificazione unificatu di reciprocità di sicurezza elettrica di u 1945 i prudutti elettrici sò divisi in ubligatoriu di dichjarà è ùn anu micca bisognu di dichjarà chì a seconda classe deve dichjarà sottu a categuria di prudutti elettrici deve rispettà i normi di sicurezza australiani pertinenti è u corpu di certificazione statale. certificatu di certificazione ùn hà micca bisognu di dichjarà sottu a categuria di vendita di prudutti elettrici prima senza appruvazioni.

Tuttavia, i venditori, i pruduttori è l'impurtatori devenu guarantisci a sicurezza elettrica di tali prudutti in Australia, i requisiti di cumpatibilità elettromagnetica sò cuntrullati da l'architettura di cumpatibilità elettromagnetica (attu di cumunicazione radio di 1992) tuttu in u quadru di i prudutti elettrici deve esse conformi à i Norme australiani è C - I segni di spunta da l'agenza di cumunicazione di difesa australiana u dirittu di u logu RCM ponu ancu esse aduprati per risponde à i requisiti di a sicurezza elettrica è a cumpatibilità elettromagnetica à u listessu tempu chì qualsiasi prudutti australiani di tag di sicurezza per a Nova Zelanda ricunnosce i corpi di Norme di l'Australia per i Standards Australia International Limited, prima l'Associazione di Standards di Ingegneria di u Commonwealth australianu stabilita in u 1992, hè stata cambiata in l'Associazione di Standards di l'Australia (SAA) in u 1929.

RCM

A certificazione australiana deve esse riferita cum'è certificazione SAA secondu e Norme formulate da SAA

SAA hè stata rinominata Standards Australia in u 1988 è cambiatu da l'associu à una Cumpagnia limitata in u 1999. SAA hè una cumpagnia indipendente è ùn hà micca una relazione diretta cù u guvernu, ancu s'è i guverni federali è statali sò membri di questu.

Tuttavia, AS in ogni infrastruttura tecnica di un paese significa chì l'impurtanza di una stretta cooperazione cù u guvernu è hè necessariu di assicurà questu, dapoi u 1988, un memorandum d'intesa trà SAA è u guvernu federale ammette chì SAA hè a più alta urganizazione di l'Australian. standard di l'istituzioni non governamentali in u memo, indica chì i normi per esse coerenti cù i requisiti di l'OMC, per quessa, anu un accordu indicatu chì quandu i normi internaziunali appropritati esistenu digià, ùn avete micca bisognu di stabilisce novi standard. L'Australia, u standard di l'Australia à u principiu di l'AS, u standard di l'Australia è a Nova Zelanda hè u standard AS / NZS.

I normi di l'Australia è a Nova Zelanda sò basamente in linea cù IEC (attualmente u 33,3% di i normi australiani sò cumpletamente in linea cù i normi naziunali), ma ci sò parechje differenzi naziunali, cum'è per via di a situazione geografica, i normi di certi prudutti ( cum'è fans) deve esse cunsideratu secondu u clima tropicale.

Natura: Vuluntariu (Vuluntariu)

Requisiti: sicurezza è EMC

Tensione: 240 VAC

Frequenza: 50 hz

Membru di u sistema CB: iè

Capitali statali chì emettenu certificati SAA

1. Queensland: Q0511232.Australia Occidentale: W20153.Victoria: V99 V052124.New South Wales: NSW22736, N190225.Australia Meridionale: S1, S4426.Antenatu: T051237.Territoriu di a Capitale Australiana: A050 Solu trè stati, Queensland, Victoria è New South Wales, anu accettatu applicazioni da l'esteru.