SAA è RCM Cert in Australia è Nova Zelanda

breve introduzione

I prudutti elettrichi spediti in Australia devenu conformi à i requisiti di a sicurezza elettrica è a compatibilità elettromagnetica, per alcuni prudutti devenu ancu esse conformi à i requisiti di u cunsumu d'energia australianu MEPS in Australia, sistema di responsabilità di sicurezza elettrica di u sistema di valutazione qualificatu per u statu o cuntea, ognunu L'organismi di certificazione secondu u pianu di approvazione di certificazione unificata di reciprocità di sicurezza elettrica di u 1945 i prudutti elettrichi sò divisi in richiesti per dichjarà è ùn anu micca bisognu di dichjarà chì a seconda classe deve dichjarà in a categuria di prudutti elettrichi deve esse conforme à e norme australiane di sicurezza pertinenti è l'organu di certificazione statale u certificatu di certificazione ùn hà micca bisognu di dichjarà in a categuria di vendita di prudutti elettrichi prima senza approvazione.

Tuttavia, dettaglianti, produttori è importatori devenu garantisce a sicurezza elettrica di tali prudutti in Australia, i requisiti di compatibilità elettromagnetica sò cuntrullati da l'architettura di compatibilità elettromagnetica (attu di cumunicazioni radio di u 1992) tuttu in u quadru di i prudutti elettrichi devenu rispettà e Norme australiane è C - I segni di spunta da l'agenza australiana di cumunicazione per a difesa à u dirittu di u logu RCM ponu ancu esse aduprati per soddisfà i requisiti di sicurezza elettrica è compatibilità elettromagnetica in u listessu tempu chì qualsiasi produttu di tag australianu di sicurezza per a Nuova Zelanda ricunnosce l'organi di Standard Australia per Standards Australia International Limited, ex l'Associazione Australiana di Norme di Ingegneria di u Commonwealth creata in 1992, hè stata cambiata in l'Associazione di Norme di l'Australiana (SAA) in u 1929.

RCM

A certificazione australiana sarà chjamata certificazione SAA secondu e Norme formulate da SAA

SAA hè stata ribattizata Standards Australia in u 1988 è hè stata cambiata da l'associu à una sucietà limitata in u 1999. SAA hè una sucietà indipendente è ùn hà micca una relazione diretta cù u guvernu, ancu se i guverni federali è statali ne sò membri.

Tuttavia, AS in ogni infrastruttura tecnica di un paese significa chì l'importanza di una stretta cooperazione cù u guvernu è hè necessariu per assicurà questu, dapoi u 1988, un memorandum d'intesa trà SAA è u guvernu federale hà ammessu chì SAA hè a più alta organisazione australiana standard di l'istituzioni non governamentali in u memorandum, sottolinea chì e norme per esse coerenti cù i requisiti di l'OMC, anu dunque un accordu chì hà dettu chì quandu esistenu digià e norme internaziunali adatte, ùn hè micca necessariu stabilisce nuove norme Australia L'Australia standard à l'iniziu AS, l'Australia è a Nova Zelanda standard di joint hè u standard AS / NZS.

E norme di l'Australia è di a Nuova Zelanda sò basicamente in linea cù IEC (attualmente u 33,3% di e norme australiane sò cumpletamente in linea cù e norme naziunali), ma ci sò alcune differenze naziunali, cume a causa di a situazione geografica, e norme di alcuni prudutti ( cum'è ventilatori) deve esse cunsideratu secondu u clima tropicale.

Natura: Voluntariu (Voluntariu)

Requisiti: sicurezza è EMC

Tensione: 240 vac

Frequenza: 50 hz

Membru di u sistema CB: iè

Capitali di statu chì emettenu certificati SAA

1. U Queensland: Q0511232. Australia Occidentale: W20153. Victoria: V99 V052124. New South Wales: NSW22736, N190225. Australia Meridionale: S1, S4426. Ancestor: T051237. Territoriu Capitale Australianu: A050 Solu trè stati, Queensland, Victoria è New South Wales, anu accettatu candidature da l'esternu.


<a href = ''> 客服 a>
<a href = 'https: //en.live800.com'> chat in diretta a>