Chì sò e differenze trà a certificazione FCC è a certificazione UL?

1. Chì hè a certificazione FCC?
A Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) hè una agenza indipendente di u guvernu federale di i Stati Uniti.Hè statu stabilitu in u 1934 da un attu di u Cungressu di i Stati Uniti, è hè guidatu da u Cungressu.A maiò parte di i prudutti di l'applicazioni radio, i prudutti di cumunicazione è i prudutti digitali anu da esse certificati da a FCC per entra in u mercatu di i Stati Uniti.Certificazione FCC hè ubligatoriu.
2. Cosa hè a certificazione UL?
UL hè l'abbreviazione di Underwriter Laboratories Inc. U Laboratoriu di Sicurezza UL hè una istituzione autorità in i Stati Uniti è una istituzione privata più grande impegnata in teste di sicurezza è identificazione in u mondu.Hè una urganizazione prufessiunale indipendente, per prufittu chì conduce esperimenti per a sicurità publica.Certificazione UL hè una certificazione non-obligatoria in i Stati Uniti, principarmenti teste è certificazione di prestazioni di sicurezza di u produttu, è u so scopu di certificazione ùn include micca e caratteristiche EMC (compatibilità elettromagnetica) di i prudutti.

3. Chì sò e differenze trà a certificazione FCC è a certificazione UL?
(1)Requisiti regulatori: A certificazione FCC hè ovviamente obligatoria cum'è una certificazione regulatoria peri prudutti wireless in i Stati Uniti;in ogni modu, a certificazione UL, chì varieghja da u pruduttu sanu à i picculi parti di u pruduttu, implicarà sta certificazione di sicurezza.

(2) Scopu di a prova: a certificazione FCC hè una prova di cumpatibilità elettromagnetica, ma a prova UL hè una prova di regulamenti di sicurezza.

(3)Requisiti per e fabbriche: a certificazione FCC ùn hè micca bisognu di auditu di fabbrica, nè ùn richiede alcuna ispezione annuale;ma UL hè diversu, ùn hè micca solu bisognu di audit di fabbrica, ma ancu di ispezioni annuali.

(4) Agenzia emittente: L'agenzia emittente certificata da FCC hè TCB.Sempre chì l'agenzia di certificazione hà l'autorizazione di TCB, pò emette u certificatu.Ma per UL, perchè hè una cumpagnia d'assicuranza americana, UL pò solu emette u certificatu.

(5)Ciculu di certificazione: UL implica l'ispezione in fabbrica è altri aspetti.Dunque, relativamente parlante, u ciculu di certificazione FCC hè più cortu è u costu hè relativamente assai menu.

2


Tempu di post: Jul-13-2022