Actualizazione di l'esenzione ROHS

U 15 dicembre 2020, l'UE hà lanciatu a valutazione di e applicazioni per l'estensione di l'Exemption Pack 22, chì copre nove elementi - 6(a),6(a)-I,6(b),6(b)-I,6( b)-II,6(c),7(a),7(c)-I è 7(c)-II di ROHS Annex III.A valutazione serà finita u 27 di lugliu di u 2021 è durà per 10 mesi.

L'esenzioni esistenti restanu in vigore finu à chì i risultati di a valutazione sò publicati.Dopu l'emissione di a risoluzione ufficiale, serà implementata secondu a nova scadenza di esenzione.Se l'applicazione di rinnuvamentu hè rifiutata da a Cummissione Europea, un periodu di transizione da 12 à 18 mesi hè datu per l'industria per rimpiazzà u materiale.Quelli chì ùn presentanu micca una dumanda di estensione o rinnuvamentu in u periodu di tempu specificatu devenu rispettà strettamente i limiti ROHS dopu a scadenza di u periodu di esenzione.

U cuntenutu principali di e clausole di esenzione implicate in l'elementu di valutazione sò i seguenti:

Numeru di l'articulu

Exemptitem

6(a)

Piombo in l'acciaio per a machina è in l'acciaio galvanizatu chì cuntene sin'à 0,35% di piombo in pesu (w/w)

6(a)-I

 

Piombo in l'acciaio per scopi di machining chì cuntenenu finu à 0,35% di piombo in pesu è in lotti di cumpunenti d'acciaio galvanizzati à caldu chì cuntenenu finu à 0,2% di piombo in pesu (w/w).

6(b)

U piombu cum'è un elementu di aleazione in l'aluminiu chì cuntene finu à 0,4% di piombu in pesu (w/w).

6(b)-I

Le plomb en tant qu'élément d'alliage dans l'aluminium contenant jusqu'à 0,4 % de plomb en poids, à condition qu'il soit issu du recyclage de ferraille d'aluminium contenant du plomb (p/p).

6(b)-II

U piombu cum'è un elementu di lega in l'aluminiu per a machinazione cù un cuntenutu di piombo finu à 0,4% in pesu (w/w).

6(c)

Alliage di rame chì cuntene finu à 4% di piombo in pesu (p/p).

7(a)

Piombo in saldatura di tippu di alta temperatura di fusione (vale à dì alleaghji à basa di piombu chì cuntenenu 85 % in pesu o più di piombo)

7(c)-I

Cumpunenti elettrici è elettronichi chì cuntenenu u piombo in un vetru o ceramica altru da a ceramica dielettrica in condensatori, per esempiu, i dispositi piezoelettronici, o in un compostu di matrice di vetru o ceramica.

7(c)-Ⅱ

Piombo in dielettrici ceramichi in condensatori valutati à 125V AC o 250V DC è sopra.

 

Anbotek Laboratoriu di Conformità Limitedricorda à e cumpagnie pertinenti per attentu à u pertinentisviluppus in tempu, capisce i più recenti esigenze di cuntrollu, è piglià l 'iniziativa di risponde!


Tempu di post: 29-mar-2022