U Regnu Unitu aghjurnà a nova regulazione nantu à l'usu di u logu UKCA

UUKCA logu entra in vigore u 1 di ghjennaghju 2021. Tuttavia, per dà à l'imprese u tempu di adattà à e novi esigenze, in a maiò parte di i casiMarcatura CEpò esse accettatu simultaneamente finu à u 1 di ghjennaghju di u 2023. Ricertamenti, per riduce u pesu di l'imprese è facilità l'aumentu di a dumanda di servizii di valutazione di conformità da u Cumpagnia di Valutazione di Conformità (CAB) di u RU à a fine di l'annu, u guvernu britannicu hà annunziatu. i seguenti novi regulamenti per u logu UKCA:

1. L'imprese sò permesse di sceglie di marcà u logu UKCA nantu à a targa di u pruduttu stessu o nantu à i ducumenti chì accumpagnanu u pruduttu finu à u 31 di dicembre di u 2025. Da u 1 di ghjennaghju di u 2026, deve esse marcatu nantu à a targa di u pruduttu stessu.(Regolamentu originale: Dopu u 1 di ghjennaghju di u 2023, u logu UKCA deve esse appiccicatu permanentemente à u corpu di u produttu).

2. I prudutti in stock chì sò digià vinduti in u mercatu di u Regnu Unitu, vale à dì, i prudutti chì sò stati fabbricati prima di u 1 di ghjennaghju di u 2023 è chì sò entrati in u mercatu di u Regnu Unitu cù a marca CE, ùn anu micca bisognu di riprova è di riapplicà. a marca UKCA.

3. I pezzi di ricambio usati per a riparazione, rinnuvamentu o rimpiazzamentu ùn sò micca cunsiderati "prodotti novi" è ponu aduprà i stessi requisiti di valutazione di cunfurmità cum'è quandu i so prudutti o sistemi originali sò stati messi in u mercatu.Dunque, a ri-autentificazione è a marcatura ùn sò micca richieste.

4. Per permette à i pruduttori di dumandà a marca UKCA senza l'implicazione di qualsiasi Organismo di Valutazione di Conformità (CAB) accreditatu in u RU.

(1) Permette à i CAB non britannici di compie un prucessu di valutazione di a conformità in cunfurmità cù i requisiti di l'UE per ottene a marcatura CE da u 1 di ghjennaghju di u 2023, chì pò esse aduprata da i pruduttori per dichjarà chì i tipi di prudutti esistenti sò conformi à UKCA.Tuttavia, u pruduttu deve sempre portà a marca UKCA è esse sottumessu à a valutazione di a conformità da un corpu di accreditazione di u Regnu Unitu à a scadenza di u certificatu o 5 anni dopu (31 dicembre 2027), quellu chì scade prima.(Regolamentu originale: CE è UKCA duie serie di documenti tecnichi di valutazione di a conformità è a dichjarazione di conformità (Doc) anu da esse preparatu separatamente.)

(2) Se un pruduttu ùn hà micca ottenutu acertificatu CE prima di ghjennaghju 1, 2023, hè cunsideratu un pruduttu "novu" è hà bisognu à cunfurmà cù i requisiti regulatori GB.

5. Per e merchenzie impurtate da u Spaziu Ecunomicu Europeu (è in certi casi Svizzera) prima di u 31 di dicembre di u 2025, l'infurmazione di l'impurtatore hè dispunibule nantu à l'etichetta appiccicosa o in i ducumenti accumpagnati.Da u 1 di ghjennaghju di u 2026, l'infurmazioni pertinenti devenu esse appiccicate à u pruduttu o, induve permessu da a lege, à l'imballu o à i ducumenti chì l'accumpagnanu.

Link correlati:https://www.gov.uk/guidance/using-the-ukca-marking

2

 


Tempu di Postu: Jul-01-2022