L'UE Riviseghja i Requisiti Regulatori REACH

U 12 d'aprile di u 2022, a Cummissione Europea hà rivedutu parechji requisiti d'informazione per a registrazione chimica sottu REACH, clarificà l'infurmazioni chì e cumpagnie anu da trasmette quandu si registranu, rendendu e pratiche di valutazione di l'ECHA più trasparenti è prevedibili.Questi cambiamenti seranu effettu da u 14 d'ottobre di u 2022. Allora l'imprese duveranu principià a preparazione, familiarizà cù l'attacheti aghjurnati, è esse preparatu per rivisione i so schedarii di registrazione.

L'aghjurnamenti principali includenu:

1. Chjarificà ancu i requisiti di dati di l'Annex VII-X.

Attraversu a revisione di l'Annex VII-X di u Regolamentu REACH di l'UE, i requisiti di dati è e regule d'esenzione per a mutagenicità, a tossicità riproduttiva è di u sviluppu, a tossicità acquatica, a degradazione è a bioaccumulazione sò più standardizati, è hè chjarificatu quandu più teste sò necessarie per sustene u categoricu. Valutazione PBT/VPVB.

2. Richiesta di infurmazione nantu à l'imprese non UE.

Sicondu l'ultime regulazioni di l'Annex VI di u Regolamentu REACH di l'UE, l'unicu rappresentante (OR) deve mandà i dati di u fabricatore non UE chì rapprisenta, cumpresu u nome di l'impresa non UE, l'indirizzu, l'infurmazioni di cuntattu, è ancu situ web di a cumpagnia è codice d'identificazione.

3. Improve i bisogni di l'infurmazioni per l'identificazione di sustanzi.

(1) I requisiti di descrizzione di l'infurmazioni per i cumpunenti di sustanza è i nanogruppi currispondenti à i dati cumuni sò stati migliurati più;

(2) L'identificazione di a cumpusizioni è i requisiti di riempimentu di prucessu di UVCB sò più enfatizzati;

(3) I requisiti di identificazione per a struttura di cristalli sò aghjuntu;

(4) I requisiti per l'identificazione di sustanza è u rapportu di analisi sò più spiegati.

Per più infurmazione regulatoria, cuntattateci.Anbotek offre servizii cumpleti per sustene i vostri requisiti di conformità REACH.


Tempu di post: 12-May-2022