Quantu cunnosci u novu standard per e batterie di almacenamiento d'energia IEC 62619: 2022?

"IEC 62619:2022Batterie secondarie chì cuntenenu elettroliti alcalini o altri senza acidi - Requisiti di sicurezza perBatterie di Lithium Secundaria per l'applicazioni industriali" hè stata liberata ufficialmente u 24 di maghju di u 2022. Hè un standard di sicurezza per e batterie utilizati in l'equipaggiu industriale in u sistema standard IEC è hè una certificazione vuluntaria.Stu standard ùn hè micca solu in Cina, ma ancu in Europa, Australia, Giappone è altri paesi.

1

Oggettu di prova
Cella secondaria di lithium è pacchettu di batteria di lithium

Gamma di applicazioni principali
(1) Applicazioni stazionarie: telecomunicazioni, alimentazione senza interruzzione (UPS), sistema di almacenamentu di energia elettrica, cambiamentu di utilità, energia d'emergenza, è applicazioni simili.(2) Applicazioni mutivi: carretti elevatori, carretti di golf, veiculi guidati automatizati (AGV), veiculi ferroviari è veiculi marittimi, eccettu i veiculi stradali.

Gamma di capacità di rilevazione: IssueIEC 62619 rapportu di prova
Elementi di prova: Disegnu di a struttura di u produttu, prova di sicurezza, valutazione di sicurezza di funzioni
Pruduttuprova di sicuritàRequisiti: Cortu circuitu esternu, Test d'impattu, Test di caduta, Abusu termicu, Overcharge, Scarico forzatu, Cortu internu, Test di propagazione, etc.

2

Per i cambiamenti à a nova versione, i clienti anu bisognu di prestu una attenzione particulari à i seguenti punti, chì anu da esse cunsideratu in u prucessu di cuncepimentu è sviluppu iniziale:
(1) Novi requisiti per e parti in muvimentu
E parti mobili chì anu putenziale di causà ferite umane sò applicate utilizendu un disignu adattatu è e misure necessarie per riduce u risicu di ferite, cumprese quelle ferite chì ponu esse incurru durante a stallazione, mentre chì e cellule o sistemi di batterie sò incorporati in l'equipaggiu.
(2) Novi requisiti per e parti in tensione periculose
E parti in tensione periculose di u sistema di batterie sò prutette per evità u risicu di scossa elettrica, ancu durante a stallazione.
(3) Novi requisiti per u disignu di u sistema di batterie
A funzione di cuntrollu di tensione di u disignu di u sistema di batteria assicura chì a tensione di ogni cellula o bloccu di cellula ùn deve micca più di a tensione di carica limite superiore specificata da u fabricatore di e celle, eccettu in u casu induve i dispositi finali furniscenu a funzione di cuntrollu di tensione. .In questu casu, i dispositi finali sò cunsiderati cum'è parti di u sistema di batterie.Vede a Nota 2 è a Nota 3 in 3.1 2.
(4) Novi requisiti per a funzione di serratura di u sistema
Quandu una o più cellule in u sistema di batterie si alluntananu da l'area operativa durante u funziunamentu, u sistema di pacchettu di batterie duverà avè una funzione non resettabile per fermà l'operazione.Questa funzione ùn permette micca un reset di l'utilizatori o un reset automaticu.
A funzione di u sistema di batterie pò esse resettata dopu avè verificatu chì u statutu di u sistema di batterie hè in cunfurmità cù u manuale di u fabricatore di u sistema di batterie.
Sicondu a so applicazione, u sistema di pacchettu di batterie pò permette di esse scaricatu una volta eventualmente, per esempiu per furnisce funzioni di emergenza.In questu casu, i limiti di a cellula (per esempiu, u limitu di tensione di scaricamentu più bassu o u limitu di temperatura superiore) pò esse permessu di devià una volta in u intervallu chì a cellula ùn provoca micca una reazione periculosa.Per quessa, i pruduttori di cellula anu da furnisce un secondu settore di limiti chì permettenu à e cellule in un sistema di batterie per accettà una sola scarica senza una reazione periculosa.Dopu à l'ultimu scaricamentu, e cellule ùn deve esse recargate.
(5) Novi requisiti per EMC
U sistema di batterie deve risponde à i requisiti EMC di l'applicazione di u dispositivu finale cum'è stazionaria, trazione, ferrovia, ecc.A prova EMC pò esse realizata nantu à u dispusitivu finali, se fattibile.
(6) Nuvelle esigenze per u prugramma di metudu laser basatu di propagazione termale runaway
Aghjunghjite l'Annex B Procedura di prova di propagazione per irradiazione laser

Avemu attentu à l'aghjurnamenti di u standard IEC 62619, è avemu allargatu continuamente e nostre capacità è qualificazioni di laboratoriu in u campu di e batterie industriali.E nostre capacità di prova standard IEC 62619 anu passatu CNAS qualificazione, è ponu furnisce i pruduttori è i cunsumatori cù rapporti di prova di u prughjettu cumpletu IEC62619 per risolve i prublemi di l'esportazione è di a circulazione di u produttu.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022