Quantu sapete di a certificazione ErP?

1. A Breve Introduzione di Certificazione ErP:
A Direttiva di l'Unione Europea nantu à i Prodotti Relativi à l'Energia (Direttiva ErP 2009/125/EC) hè una direttiva di eco-design.Hè appiicata à a maiò parte di i prudutti chì cunsuma energia in tuttu u so ciclu di vita.UDirettiva ErPhà u scopu di prumove a prestazione ambientale di u cunsumu di i prudutti è u cuntrollu di a contaminazione ambientale ecologica.Incuragisce ancu i pruduttori è l'impurtatori à offre à i cunsumatori prudutti più efficienti energetichi.U scopu di a certificazione ErP include a prova di u pruduttu per dimustrà chì cunsuma menu energia cà i limiti accunsentiti - una volta chì a prova hè passata, u pruduttu serà marcatu CE, chì permette di vende in l'UE.

2. L'impurtanza di a Certificazione ERP:
(1) I prudutti chì portanu a marca CE è cunsiderate cum'è i requisiti di a Direttiva ErP ponu esse venduti liberamente in ogni locu in l'UE.
(2) Tutti l'usu di l'energia è i prudutti di l'energia impurtati, cummercializati o venduti in l'UE devenu esse conformi à a Direttiva ErP di l'UE.A falla di fà cusì pò esse risultà in ammende è ricurdamenti di prudutti.

3. A gamma di prudutti implicati in a certificazione ERP:
(1)prudutti IT: switching power supply, routers, machines in fibra ottica, etc.
(2)I prudutti audio è video: TV LCD, VCD, DVD, radiu, etc.
(3)I prudutti d'illuminazione: lampade à risparmiu energeticu, illuminazione LED, lampade da tavulinu, candelabri, etc.
(4)Apparecchi di casa: cuoci di risu, forni elettrichi, piastre per capelli, bollitori, forni à microonde, etc.
(5)Produtti di strumenti elettrichi: saldatura elettrica, alimentazione regulata AC, inverter di trasformatore, schermu di publicità elettronica LED per esterni, scala elettronica, etc.
(6) Prodotti wireless di vittura: audio di vittura, DVD di vittura, monitor di vittura, TV di vittura, caricatore di vittura, etc.

azws (2)


Tempu di post: Jul-05-2022