L'ECHA libera un novu batch di 4 sustanzi di rivisione

U 3 di settembre di u 2021, l'Agenza Chimica Europea (ECHA) hà annunziatu u lanciamentu di una cunsultazione publica nantu à u novu batch di quattru sustanzi SVHC riveduti.A cunsultazione durà finu à u 18 d'ottobre di u 2021. Duranti stu periodu, l'imprese ponu invià cumenti nantu à u situ web di l'ECHA, è i sustanzi appruvati seranu inclusi in a lista di candidati SVHC cum'è u novu batch.Nanzu, a Cummissione Europea (UE) hà sottumessu à l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) a cumunicazione G/TBT/N/EU/803 nantu à una pruposta per include resorcinol in a lista di SVHC, è a cunsultazione publica hè avà chjusa.Se u resorcinol è e seguenti quattru sustanzi rivisitati sò aduttati, u SVHC ghjunghje à 224.

图片1

Ligami cunnessi:

图片2

Shenzhen Anbotek Compliance Laboratory Limited (Abbreviatu cum'è Anbotek, Codice Stock 837435) hè un corpu di teste di terzu cumpletu, indipendente è autoritariu cù rete di serviziu in tutta a parolla.

I categurie di i prudutti di serviziu includenu Internet di e cose, prudutti di cumunicazione 5G / 4G / 3G, automobili intelligenti è i so cumpunenti, energia nova, novi materiali, aerospaziale, trasportu ferroviariu, difesa naziunale è industria militare, intelligenza artificiale, ambiente ecologicu è ecc. servizii tecnichi è suluzioni per a prova, certificazione, debugging, ricerca è sviluppu standard, è a custruzzione di laboratori per istituti, clienti di marca, cumpratori stranieri è fornitori di e-commerce transfrontalieri.

In 2016, Anbotek hà listatu cù successu nantu à l'Equalità Naziunale è i Quotazioni di Scambiu (abbreviatu cum'è NEEQ) è hè statu u primu istitutu di teste cumpletu in Shenzhen à listà nantu à u NEEQ.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021