Croce di mostra / situ di esplosione, finale perfetta

A Fiera di e-commerce transfruntiera di a Cina 2021 (autunnu) hè stata cunclusa cù successu à a Fiera di Canton in Guangzhou, a Pruvincia di Guangdong di u Sud di a Cina, u 26 di settembre di u 2021. In a mostra di trè ghjorni, l'imprese di e-commerce transfrontaliari di tuttu u mondu. u paese hà riunitu in Yangcheng per discutiri transfruntiera è participà à l'eventu, facendu l'esposizione una largamente attraente l'attenzione di l'industria di u carnaval.

Cù una scala di 100.000 metri quadrati è più di 2.000 espositori chì coprenu più di 60 cinture industriali in tuttu u paese, l'area di prova cumpleta di e-commerce transfruntiera, e piattaforme di e-commerce transfrontalieri è i fornitori di servizii sò stallati.E categurie di cunsumu di ogni ghjornu in casa, 3 c elettrodomestici elettronici digitali, rigali rigali cartoleria bellezza trucco, scarpi vestiti sacchetti tessili articoli sportivi, ghjoculi materni è infantili, prudutti per animali domestici, accessori per l'automobile è motociclette di giardinu, grande cura di salute, mobili di custruzzione decorattivi, cum'è 10 spaziu di mostra, fucalizza nantu à "a saviezza fatta in Cina" à u mondu.

https://mmbiz.qpic.cn/mmbiz_jpg/yRlia8Xv8GndeRURUgb2JQ9B8ym8NlQJaqDfIXNSxYpOiczFaYwxrYqib7VA7WmLrnT47ScWCcORaqpts3ZE7wuIQ/640?wxrom_fwmt=fjrom_fwmt=fjrom_fwmt=fjrom_g5&wmlrnT47ScWCcORaqpts3ZE7wuIQ/640?

Cum'è u capu di l'industria, AMbo testing hè statu invitatu à participà à sta mostra.Ambo testing hè impegnatu in a prova è a certificazione di i prudutti in diverse industrie, per assicurà una bona qualità per l'imprese.In u pienu swing di l'industria di e-commerce, per a maiò parte di i cunsumatori per furnisce una tranquillità, una guaranzia.Ambo test mostra u prufessiunali tecnicu self-restraint, per u persunale visitante pacienza è attente à risponde à e dumande, hà iniziatu ambo test a cuscenza di a marca.Dopu, fighjemu un ochju à u record istantaneu di a mostra !

https://mmbiz.qpic.cn/mmbiz_jpg/yRlia8Xv8GndeRURUgb2JQ9B8ym8NlQJazvwYupPcdFqe9tMyCqicz82Y6hL01GfoibialraTglQzeAkAwjibfAfUHQ=fqe9tMyCqicz82Y6hL01GfoibialraTglQzeAkAwjibfAfUHQ=fqewjxpe=640&nbsp?

https://mmbiz.qpic.cn/mmbiz_jpg/yRlia8Xv8GndeRURUgb2JQ9B8ym8NlQJapXhZAupI9HQhFwThQnjS6KQRCUoFgGicLIHibTLlUmzAceWC8iavmRBzFQ/640=wjpeg5_1&fwx_1&wx_1&wxlax_1&wx_1&wxlax_1&wxp_1&wx_g5

Shenzhen Anbotek Testing Co., LTD.("Anbotek") intrutu in u mercatu cinese in u 2004. Sede in Shenzhen, amB Testing hà stabilitu sei basi di teste è esperimenti cumpletu à grande scala in Cina, chì copre una zona di più di 20 000 metri quadrati, cumprese: Cumpatibilità elettromagnetica (EMC), 5 g di radiofrequenza (RF) LABS, LABS di sicurezza elettrica, è l'area di trasferimentu internaziunale longu à a certificazione, laboratori di moduli fotovoltaici, laboratoriu di novu energia, materiale è cumpunenti di l'automobile, LABS di affidabilità, laboratori di cunsumatori è industriali, laboratori di materiali di cuntattu cù l'alimentariu, eculogicu ambientale. labburatoriu, efficienza energetica di illuminazione intelligente & esperimentu di performance di stanza di luce, etc. À u listessu tempu, AMbo testing hà stallatu filiali naziunali in Shenzhen, Shanghai, Guangzhou, Changsha, Liuzhou, Hong Kong è altri lochi, è custruitu una prima-classe piattaforma di serviziu publicu di tecnulugia di teste è sistema di supportu tecnicu è rete di serviziu chì copre tuttu u paese.Hè diventatu una di l'istituzioni prufessiunali naziunali cù a più forte forza cumpleta di serviziu di tecnulugia di prova.


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021