3.15 Ispezione di campionamentu di e-commerce - i picculi apparecchi diventanu u focu di l'attenzione

In nuvembre 2016, l'Amministrazione Generale di Supervisione di Qualità, Inspeczione è Quarantine (AQSIQ) hà publicatu a Notificazione nantu à u Cuntrolu Speciale di Campionamentu di a Supervisione Naziunale nantu à a Qualità di 11 Prodotti di e-commerce in 2016. Stu cuntrollu di campionamentu hà aduttatu u metudu di "misteriu". cumpratori" per cumprà campioni da e plataforme di e-commerce, è un totale di 571 lotti di prudutti da 535 imprese sò stati campionati.Focus nantu à i vestiti di cuntrollu di u puntu, i picculi apparecchi domestici è i letti è i sacchetti di spalle, etc. Dopu à l'ispezione, u tassu di deteczione di prudutti micca qualificati hè di 17,3%.

Per i picculi apparecchi domestici, l'AQSIQ hà campionatu principalmente 5 tippi di picculi apparecchi domestici, cumprese machini di cucina, cucine di risu, prese mobili, macchina di latte di soia è bollitori elettrici, cù un totale di 162 lotti.Ci sò 23 batchs di unqualified, unqualified rate of 14.2%.I prudutti senza qualificazione, a maiò parte di i lochi di prudutti sò risichi di qualità è di sicurità.

Inoltre, u 21 d'ottobre di u 2016, JD hà publicatu i normi d'accessu è e regule di implementazione per i picculi apparecchi domestici.L'8 di ghjennaghju di u 2017, l'Amministrazione Generale di Supervisione di Qualità, Inspezione è Quarantine di a Republica Populare Chine (AQSIQ) hà publicatu l'Annunziu N ° 132 di 2016 "Annunziu AQSIQ nantu à Emissione di Supervisione Naziunale è Pianu di Inspeczione di Sampling per a Qualità di u Produttu in 2017" .Hè previstu di cuntrollà l'apparecchi elettronichi è elettrici (29 tipi) è i prudutti di l'alimentariu (3 tipi).Cusì, per i picculi apparecchi di casa, i prudutti saranu più stretti.

Attualmente, i picculi apparecchi di a casa di a Cina anu bisognu di rispettà i normi obligatorii cum'è i normi di sicurezza, u valore di limitu di efficienza energetica è i standard di qualità di efficienza energetica.In generale, l'ispezione di campionamentu di i picculi apparecchi elettrici domestici hè principalmente basata nantu à GB 4706.1-2005 "Sicurezza di l'Apparecchi Elettrichi Domestici è Simili, Parte 1 Requisiti Generali" è a sicurità di l'apparecchi elettrici standard di a famiglia GB4706 è simili.L'ispezione di i prughjetti principali includenu segni è struzzioni, per tuccà i parti vivi di prutezzione, putenza di input è currente di fuga, febbre, temperatura di travagliu è forza elettrica, stabilità, è meccanica, forza meccanica, struttura, cablaggio internu, alimentazione è esterno. cordone, filu esternu cù blocchi terminali, misure di messa a terra, viti è cunnessione, distanza di clearance è creepage è insulation solida È a validità di certificatu CCC.CCC ubligatoriu di certificazione di produttu è i paesi di prughjetti di etichettatura di efficienza energetica designati agenzie di prova o di certificazione, per i prudutti elettrici è elettronichi in a rilevazione di sustanzi dannosi è a prova di prughjetti di sicurezza di materiale in cuntattu cù l'alimentariu hè generalmente attraversu l'impresa per sceglie l'agenzia di prova per l'ispezione.Dunque, l'8 di nuvembre di u 2016, a Cummissione Naziunale di Salute è Pianificazione Famiglia hà publicatu i novi requisiti standard naziunali per i materiali è i prudutti di u cuntattu cù l'alimentariu.In più di i requisiti di sicurezza convenzionale è di efficienza energetica, i picculi apparecchi domestici in cuntattu cù l'alimentariu anu ancu bisognu di fucalizza nantu à i requisiti di sicurezza di u cuntattu cù l'alimentariu.

Nuvellu standard di sicurezza di materiali di cuntattu di l'alimentu GB GB 4806 seria ufficialmente u 19 d'aprile di u 2017, in vista di l'ultimu seculu di l'anni novanta u vechju standard, u novu standard per a gamma di materiali di cuntattu di l'alimentu hè più chjaru, a rispunsabilità di u corpu principale di l'impresa più chjaru, esige una più cumpleta, esigenze sanitarie più strette, u livellu di gestione hè più chjaru, più strettu test di produttu.Per i pruduttori di i picculi apparecchi in casa, in più di i standard di sicurezza precedenti, i limiti di efficienza energetica è i standard di efficienza energetica, e seguenti risposte devenu esse fatte per a prova di materiali in cuntattu cù l'alimentariu: cunfirmà se a materia prima hè autorizata, è se l'usu hè. cumpletu;Indicatori tecnichi di u produttu requisiti più cumpleti è detallati, e cundizioni di prova sò più strette, per assicurà a conformità di u produttu;A maiò parte di l'etichetti di i prudutti o l'infurmazioni di specificazione deve esse riprogettata;A pruduzzione deve cunfurmà cù i requisiti GMP;Stabbilisce u sistema di tracciabilità di u produttu.

Principali prublemi di i picculi apparecchi domestici:

1. L'identificazione di u produttu ùn hè micca standard, è u nome di a cumpagnia, l'indirizzu, e specificazioni (cum'è a capacità), u mudellu, a marca, i paràmetri di tensione, i paràmetri di putenza, i simboli di a natura di l'alimentazione, etc., ùn sò micca specificati in cunfurmità cù e disposizioni.

2. I requisiti di sicurezza di i picculi apparecchi domestici ùn sò micca à u standard, cum'è a terra senza prutezzione, a prutezzione senza qualificazione di parti in tensione, l'insulazione di un cordone di alimentazione in una sola capa, a putenza d'ingressu è a corrente chì ùn sò micca conformi à i requisiti di u funziunamentu normale, etc.

3. A vita reliability (tempo MTBF) hè cortu, chì ùn hè micca à scuntrà i bisogni usu nurmali.

Poca sicurezza è qualità di u produttu.Altu prufittu, bassu investimentu, bassu cuntenutu di tecnulugia cusì chì un gran numaru di imprese in l'industria di l'apparecchi di casa.A capacità tecnica è a capacità di assicuranza di qualità di a maiò parte di l'imprese ùn ponu micca risponde à i requisiti.Quì per ricurdà à i cunsumatori, cumprà in linea i picculi apparecchi per a casa:

1. Sceglie siti di shopping famosi è putenti, cumprà prudutti pruduciuti da imprese famose, è verificate se u venditore hà l'autorizazione di marca.

2. Cerca di segni è struzzioni.Sia i merchenzie acquistate anu marcatu di griglia di certificazione "CCC", u cuntenutu di marca s'ellu cuntene u nome di l'impresa, l'indirizzu, e specificazioni (cum'è a capacità), u mudellu, a marca, i paràmetri di tensione, i paràmetri di putenza, a natura di l'alimentazione di u simbulu;Ci deve esse avvirtimenti contru l'abusu.

news img2

Anbotek Testing (Codice Stock: (837435) Cum'è una urganizazione privata d'ispezione, valutazione, prova è certificazione di terze parti è una sucietà listata in u New Third Board, hà avà 4 basi sperimentali è di prova. In teste di sicurezza, cumpatibilità elettromagnetica, radiofrequenza, stella d'energia, materiali di cuntattu cù l'alimentariu, nova batteria d'energia, prova è certificazione di materiale di vittura, etc., anu una sperienza ricca è equipaghji è tecnulugia avanzati, avemu una squadra di serviziu di prima classe, l'ultimu di tutti i tipi di certificatu d'autorizazione, hè à u listessu tempu, à traversu l 'accreditazione laburatoriu naziunale CNAS, CMA, certificazione CMAF, China Certification è Amministrazione Commission CCC certificazione è testing designatu, i Stati Uniti NVALP ricunnisciutu, è i Stati Uniti Consumer Product Safety Commission CPSC, FCC, UL, TUV-SUD Germania, Corea KTC autorizata da l'istituzioni di teste cumpletu di terze parti.


Tempu di Postu: Apr-12-2021