Gamma di prudutti certificati CE

A certificazione CE hà una larga gamma, è a maiò parte di i prudutti esportati in Europa anu bisognu di certificazione CE.Sicondu i regulamenti NLF di u novu quadru legislativu di l'Unione Europea, CE hà attualmente 22 direttive, secondu chì i prudutti generali sò classificati cum'è seguente:
1.Categoria di alimentazione: alimentazione di cumunicazione, caricatore, alimentazione di display, alimentazione LCD, UPS, etc.
2.Luminaires categuria : candelabro, lampadina di pista, lampada di giardinu, lampadina di manu, lampa semplice, stringa di lampada, lampada di scrivania, lampa di grille, lampada d'acquarium, lampadina di strada, lampadina di risparmiu d'energia.
3.Categoria di l'apparecchi per a casa: fan, bollitore elettricu, stereo, TV, mouse, aspiratore, etc.
categuria 4.Electronic: earplug, router, batterie cellula, puntatore laser, etc.
categuria 5.Communication: telefonu, fax machine, risponditori, macchina dati, carta interfaccia dati è altri prudutti cumunicazione.
6.Wireless categuria di i prudutti: i prudutti bluetooth BT, mouse wireless, cuntrollu luntani, dispusitivi rete wireless, sistema di trasmissione wireless image è altri prudutti wireless low-power.
7.Categoria di cumunicazione wireless: telefuninu 2G, telefuninu 3G, telefuninu DECT, etc.
8.Machinery categuria: mutore a benzina, saldatrice, smerigliatrice di utensili, tosaerba, bulldozer, ascensore, punzonatrice, lavastoviglie, macchina per l'irrigazione di taglio, attrezzatura medica,
9.Giochi
Sè avete bisognu di teste, o vulete sapè più dettagli standard, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Apr-25-2022